تور گوانجو (گوانگجو) و تور چین

ساخت وبلاگ
خرید و رزرو آنلاین بلیط اتوبوس با ایران امیر iranamir.com
 
http://iranamir.com/images/iran-amir-03.jpg
 

هر روشی را که برای مسافرت انتخاب کنیم نیاز به برنامه‌ریزی قبلی دارد تا با خیال راحت در زمان مورد نظر آسوده خاطر به مقصد مورد نظر خود سفر کنیم.

 برای مسافرت روش‌های متعددی وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های خودش را دارد، امروز ما می‌خواهیم در مورد سفر با اتوبوس و برنامه‌ریزی برای تهیه بلیط آن صحبت کنیم و بهترین و ساده‌ترین روش را به شما معرفی کنیم تا بدون نگرانی بتوانید با بهترین اتوبوس و با پرداخت کمترین هزینه به مقصد خود برسید.

متاسفانه در مورد خرید بلیط اتوبوس همیشه مشکلاتی وجود داشته است که همه ما با آن‌ها برخورد داشته‌ایم. وجود نداشتن امکانات مناسب برای رزرو بلیط قبل از تعطیلات، امکان انتخاب اتوبوس خوب با امکانات مناسب از بهترین شرکت و سایر مشکلات همیشه باعث ناراحتی ما شده است.

اما خوشبختانه سامانه ایران امیر بهترین روش رزرو بلیط اتوبوس بین شهری را ارایه کرده است که کار را راحت کرده و می‌توانیم با خیال راحت برای سفرهای خود برنامه‌ریزی کنیم.

وارد وب سایت iranamir.com شوید، به راحتی مسیر مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید، بلیط را با مناسب‌ترین قیمت از بهترین شرکت اتوبوس‌رانی انتخاب کنید، صندلی موردنظر خود را در یک اتوبوس عالی انتخاب کنید و به‌صورت اینترنتی هزینه آن را پرداخت کنید. خوب به همین سادگی کار تمام شد و می‌توانید به بقیه کارهای خود برسید!

ویژگی‌های وب‌سایت iranamir.com
سهولت در پروسه خرید اینترنتی بلیط اتوبوس بین شهری و آسان بودن استفاده از وب‌سایت، امکان مشاهده وب‌سایت و خرید آنلاین بلیط با موبایل و تبلت، امکان انتخاب بهترین قیمت، امکانات انتخاب نوع اتوبوس مثل vip ، تخت شو، معمولی، انتخاب تاریخ و ساعت حرکت مورد نظر مسافر، امکان انتخاب صندلی با مشاهده شمای داخلی اتوبوس(بسیار سریع و آسان)، استفاده از تخفیف‌های شرکت‌های مسافربری وامکان مقایسه شرکت‌های مسافربری و انتخاب بهترین گزینه برای مسافر از ویژگی‌های این وب‌سایت است.

تمام شرکت‌های مسافربری که در سایت http://iranamir.com موجود هستند، از شرکت‌های مسافربری معتبر تایید شده است: از جمله سیرو سفر، همسفر، رویال سفر، ایران پیما، مهین نور آریا، تعاونی ٧ عدل، ایران پبمان و ایمن سفر.

تمام قوانین و شرایط خرید اینترنتی بلیط اتوبوس دقیقا مانندخرید بلیط در پایانه‌های مسافربری بوده و تمامی قوانینی که در بلیط معمولی صدق می‌کند درخرید آنلاین بلیط نیز صدق می‌کند.

در تمام پایانه‌های مسافربری نماینده سازمان حمل و نقل حضور دارد و در صورت بروز هرگونه مشکل بررسی‌های لازم به عمل می‌آید.

سایت این سامانه در مناسبت‌های خاص قرعه‌کشی با جوایز ارزنده برای تمام خریداران بلیط اتوبوس در سراسر ایران اعم از خریداران حضوری و اینترنتی برگزار می‌کند .

سامانه ایران امیر با بیش از چند سال تجربه در این حوزه، کیفیت سفر شما را تضمین می‌کند.

تور گوانجو (گوانگجو) و تور چین...
ما را در سایت تور گوانجو (گوانگجو) و تور چین دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : afsaneh guangzhounet2 بازدید : 225 تاريخ : 17 تير 1397 ساعت: 14:53